Próbując wysłać list polecony w placówce Poczty Polskiej przy ulicy Partyzantów zdziwiliśmy się bardzo, gdzy pracownica placówki zarządała 5,5 zł za taką usługę zamiast standardowego 4,2 zł. Zapytana kierowniczka placówki pani Kamila Smoleń powiedziała, że usługą standardową jest list polecony priorytetowy oraz że "takie mają wytyczne z centrali".

Jednakże w innych placówkach nie spotkaliśmy się z taką sytuacją. Zazwyczaj panie pytają, czy ma być list priorytetowy oraz proponują inne dodatkowe usługi. Zapytaliśmy w centrali Poczty w Warszawie. Mówi Kamila Supron-Kalinowska z biura prasowego: Pracownicy stanowisk obsługi mają obowiązek informować klientów o wszystkich dostępnych produktach oraz usługach Poczty Polskiej, ich cenach oraz o tym, czym poszczególne produkty lub usługi się charakteryzują i różnią się między sobą. 

Po naszej interwencji na Partyzantów już nie "wciskają" priorytetów, ale prosimy o zachowanie czujności. My również będziemy sprawę monitorować.

Praca w NWW

Poznaj aktualne oferty pracy i wolontariatu.

Licznik odwiedzin

Odsłon artykułów:
243543